piątek, 24 lutego 2017

Zaklinamy wiosnę

Witam ponownie, znowu przychodzę z delikatną kolorową kartką - albo robię się sentymentalna, albo brak mi kolorów, ciepłych barw wiosny i słońca. Koniec końców scrapowanie ma być przyjemnością, a jeśli akurat taka forma sama pcha się w ręce, to czemu nie...

Moja kartka powstała na białek kwadratowej bazie, tło stanowi cudny niebieski papier, dodałam też ciut różowego, ramka to papier brokatowy, centrum to obrazek z filiżanką, którą wypełniłam mikrokuleczkami (bulionem) - ot tak dla ciekawszego efektu. Oczywiście nie zapomniałam o kilku kwiatkach oraz dodałam fantastyczną niebieską wstążkę - jest ekstra bo ma cieniutki drucik, dzięki któremu ułożenie zgrabnej kokardki to bułka z masłem - można tę wstążkę dowolnie formować i nie jest przyklapnięta ;-) Nie byłabym sobą gdybym nie użyła sznurka,  a także maleńkiej tekturki. Podoba się Wam? Też przywołujecie kolory barwnymi pracami?





Pozdrawiam Aszczka :)



Tym razem w ruch poszły:

Fairy Floss 6/9

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)