piątek, 9 marca 2018

Prezent na Dzień Kobiet

Cześć, tu Pinezka. Wczoraj obchodziliśmy Dzień Kobiet i z tej okazji postanowiłam zrobić sobie prezent - oscrapowałam moje zdjęcie z kicią (jakby nie patrzeć - samicą;) i to nawet w lekkim odcieniu różu. Ci, którzy znają moje prace, wiedzą, że Pinezka i róż (oraz kwiaty) to rzadko mają po drodze, ale w końcu Dzień Kobiet - to Dzień Kobiet ;)
Bardzo pomocne okazały się różowe papiery z kolekcji A Hint of Pepper oraz ich czarne rewersy. Miękkości nadała mi duża serwetka papierowa oraz trochę kalki technicznej, a dodatki to odbite stemple i tekturowe serduszko z zestawu foto. Do tego kilka chlapań i scrap gotowy.






A Wy jak spędziłyście Dzień Kobiet?
Paptki, Pinezka
W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=477&controller=product&id_lang=7

3 komentarze:

  1. Fantastyczny prezent - nie tylko na dzień kobiet :) Liczy się to, że został wykonany ręcznie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca tematyka. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle ciekawy wpis. Bardzo ciekawi mnie taka tematyka. Lubię takie blogi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)