piątek, 2 marca 2018

Wielkanocne kurczaczki - grafiki do pobrania

Witajcie :)
Za niecały miesiąc święta, więc to idealna pora by zabrać się za robienie kartek. 
U mnie już praca wre ... mało tego mam dla Was niespodziankę ;) 

Ostatni pobyt w górach zaowocował rysunkami kurczaczków, które dziś Wam udostępniam. 
Mam nadzieję, że grafiki przypadną Wam do gustu i stworzycie z nich piękne prace.

Grafiki w originale od razu do pobrania na dysk :)

DWIE WERSJE KOLORYSTYCZNE!
Częstujcie się <3

1 wersja


2 wersja

Bedzie nam miło jeśli umieścicie na swoim blogu i/lub fb 
banerek z info o naszych grafikach do pobrania :):):)

Życzę mnóstw inspiracji ...
i koniecznie pochwalcie się swoimi pracami w komentarzu pod postem :)
Ki :)

11 komentarzy:

  1. Poczęstowałam się ;-) Dziękuję bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze kurczaczki. Dziękuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłam z ochotą!! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kurczaka także przygarnęłam, ale był u mnie tylko na chwilę, przywdział sombrero i wyjechał do Meksyku ;) http://www.angi-style.pl/2018/03/meksykanski-kurczak_7.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ..takie słodziutkie! i magicznie żółciutkie, eh;) Dziękuję;)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaczki mam zapisane i wykorzystałam je dopiero teraz - https://barbaratoja.blogspot.com/2019/01/wielkanoc-z-ania-1-mapka.html?showComment=1546899574624#c1823724339902414569
    Dziękuję za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja też je przygarne w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)