niedziela, 22 kwietnia 2018

Shadow box w delikatnych kolorach

Witam witam !

To moja pierwsza inspiracja i długo zastanawiałam się, co wam pokazać. Postanowiłam wykorzystać papiery z kolekcji A Hint of Pepper, Be Optymistic i Lacy Sunset. Karty ze słownika całkowicie mnie oczarowały! Z arkusza wybrałam tą z wyjaśnieniem słowa 'artysta' i postanowiłam ją pięknie oprawić.
Wnętrze wykleiłam poszarpanymi papierami z tych dwóch kolekcji, a na środku stworzyłam kompozycję pod kartę. By nadać puszystości zbudowałam warstwy z gazy, listków i sizalu a między nie wetknęłam tekturki i metalowe zębatki. Do całości dodałam troszkę kulek oraz złotych i turkusowych mikrokulek.

Całość prezentuje się następująco.





Pozdrawiam serdecznie w ten ciepły dzień :)
Reniferowe


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)