niedziela, 29 kwietnia 2018

Wyjdź ze strefy komfortu!

Ostatnio zauważyłam, że utknęłam w mojej strefie komfortu i ciągle robię bardzo podobne prace. I niby oglądam różne prace w internetach i zachwycam się nimi, ale jak siadam nad papierem to od razu mam swoją wizję, która... zawsze jest bardzo podobna. Dziś chciałam Was namówić na opuszczenie tych utartych ścieżek i na odważenie się spróbowania czegoś, czego jeszcze nie próbowałyście.
Ja od jakiegoś czasu oglądam layouty stylizowane na strony w project life. Bardzo mi się podoba taki styl, ale nigdy go nie próbowałam, aż do dziś. Chciałam skupić się tylko na trzech kolorach: czarnym, białym i błękitnym (wiem, że robię tak często, jeśli nie - zawsze, ale obiecuję Wam, że tę strefę komfortu też postaram się opuścić) oraz umieścić całą kompozycję na środku bazy. Brakuje mi trochę czarno białych papierów, ale poradziłam sobie z tym deficytem - papier z kolekcji A Hint of Pepper przerobiłam na czarno-biały zamalowując beżowe kropki białym mazakiem. Do tego błękitny papier z kolekcji Hot and Cold oraz biało-szary z kolekcji Just a Note.
 




Robiło mi się go dobrze, dlatego zachęcam Was
do spróbowania czegoś nowego w ten długi weekend!
Pozdrawiam, Pinezka


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=345&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)